EMØTIØNAL RØADSHØW 2016 - STØCKHØLM & ØSLØ




Eftersom jag inte varit särskilt aktiv här de senaste månaderna så har jag ju inte heller berättat för er att jag ska se Twenty One Pilots TVÅ GÅNGER I TVÅ LÄNDER!!
I oktober åker jag och Martin upp till Sthlm för att se dem där, sedan far jag vidare till Oslo med några fans som jag lärt känna. Kommer bli så kul!!
Det är så roligt för ingen jag känner vet hur besatt jag faktiskt är av dem. Har ett fan-account på instagram och allt.
Är så fruktansvärt stolt över dessa två, vad de har åstadkommit, hur långt de har kommit i musikvärlden utan att förlora sig själva.
De förtjänar all respekt!

Och anledningen till att jag delade just den här låten är dels att det är en av de bästa låtarna och musikvideorna, samt att jag tyckte att 580 MILJONER visningar inte var nog. Så kolla lite till för all del. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0