Meningslöst

Jag är så sjukt trött på mig själv just nu! Klockan är 1 på natten, jag har varit vaken sedan halv 9 på morgonen och är egentligen skittrött och borde sova, men ändå så sitter jag uppe, glor på tv och kollar facebook om och om igen.
VARFÖR?! Jag har ingen anledning till att sitta uppe. För mitt eget bästa borde jag sova nu, så jag kan vara pigg imorgon då jag ska städa och sedan åka till Robin. 
Jag sitter här och tänker "ååh, längtar tills jag får lägga mig i sängen, såå skönt att sova" sedan slår det mig, att varför gör jag inte bara det då?! 

Svaret är nog att jag är jävligt rädd. Har alltid varit ensamrädd, och det är jobbigt att stänga av tvn och datorn och gå och lägga sig. Det blir så tyst. Äckligt tyst. 

Mitt ärr kliar somfan också. FML


Postat av: Ninni
2011-04-22 - 16:53:12

Åh, jag känner igen mig i det där som fan!

URL: http://ninjapuff.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0