Woop woop!

Har precis kommit hem från stan efter att ha lunchat med pappa och Pauline. De mötte upp mig på stationen när jag kom med tåget från Linköping.
Har spenderat helgen hos Robin och bara chillat i värmen.
Nu ska jag snart sätta igång och fixa bilderna från lördagens spelning, men först ska jag sätta mig en stund på balkongen och dricka saft. Måste ju njuta av dagens soltimmar :)

Bjuder på lite chillbilder sålänge:



Blev utmanad av David i armbrytning. Gissa vem som vann?


Linnnnnnnnnnnnnn


David utmanade Andre i nån...lek? David vann. Igen.


Superexcited.




Postat av: pauline
2011-04-19 - 18:39:19

sv: i know, lite som en åter spegling av mig:D höhöh

URL: http://lifeofpella.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0