lite reklam

Pillade lite på min systers blogg, så passar på att göra lite reklam för den.
KLICKA HÄR för att komma till den, och lämna gärna en liten kommentar! Då blir hon glaaaad!



Kom hem från badhuset för ett tag sedan, det gick hyfsat bra. Simmade i 30 minuter, och bastade lite efteråt. Nu är jag supertrött, men orkar inte gå och lägga mig än ^^
Ska äta en kiwi, och kanske lite fil.

Imorgon har jag bara en lektion på morgonen, och sedan ska jag hem och duscha håret, för jag råkade simma med hästsvans så nu sitter den fast haha! Sedan ska jag och Nemå fika, och sen ska jag åka till Linköping och möta upp Robin, och senare på kvällen ska vi till Saaaraaa!
Mycket kul, minsann.
Nu ska jag göra iordning lite mat :D
Ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0