Om allt för unga mammor.

Den där 14 åriga Micha eller vad hon nu heter, hon med ungen... Jag har inte brytt mig om att följa hennes blogg eller nått sånt för jag skiter i henne och hennes unge... Men jag läste en sak på falsksanning som fick mig att undra en sak... hon pratade nämligen om något missfall som hon fått under en kryssning och sedan hade hon skrivit "det var väl inte meningen att jag skulle få ett till barn nu" eller nått i den stilen.
Min fråga är; är människan dum i huvudet?!
Menar hon seriöst att hon, efter att blivit typ Sveriges yngsta morsa vid 14 års ålder, gått och blivit gravid igen?!
Det är INTE ett normalt beteende, hon är absolut inte mogen att ha ens ett barn enligt min åsikt, så tur för henne att hon fick missfall.
Hon har för sjutton inte ens börjat gymnasiet, då går man inte och blir tvåbarnsmamma.
Snälla du, väx upp och inse, du lever inte i en The Sims-värld där man kan skaffa hur många barn som helst och sedan bara radera dem när man inte orkar mer.


Postat av: Gosia
2011-01-11 - 19:13:37

JAG VET! KÄNNER EXAKT LIKADANT! Skiter också i hennes blogg, men hon blev gravid EN MÅNAD EFTER hon hade fött barnet!!!!!!

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0