Sista dagen på lovet

usch vad jag inte ser fram emot imorgon!!
Det första jag ska göra är att ha EVK, dvs möte med skolsköterskan och rektorn, och kanske min mentor. VILL INTE!
Vill heller inte gå upp redan kl 8 och göra iordning mig o shit, men jag vill ändå se okej ut första dagen.

Idag har jag inte gjort ett skit. Vaknade 9.45 och gick upp och  åt frukost, och sedan har jag bara degat.
Har inte ens klätt på mig haha! Hade pyjamas tills jag gick och duschade, och sedan tyckte jag det var för sent att sätta på sig vanliga kläder så det fick bli pyjamasen igen.
Nu har vi precis ätit lite mat, och om ca 15 minuter börjar avsnitt 1 av One Tree Hill, säsong 8. Hoppar lite av lycka!!
Så snart ska jag göra iordning en kopp choklad, och sedan ska jag mysa framför tvn hela kvällen med min syster :)
Hoppas ni har haft en mysig söndag, och att ni får en bra vecka!
Förhoppningsvis får jag det med.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0