Blev träffad av blixten idag.

Ja, det är faktiskt sant haha! Kom ganska precis hem efter att ha varit på sjukhuset i typ 5 timmar.
Vi var och tältade igår, och idag när vi skulle åka hem så började det regna och åska somfan, så när vi skulle gå från bilen tog vi två paraplyn.
Helt plötsligt slår blixten ner i mitt paraply och sprider sig ner till huvudet och jag får världens stöt. Slängde ifrån mig paraplyet och började tjuta i panik haha!
Först var jag bara chockad, men sedan fick jag jävulsk huvudvärk, så Robin ringde till sjukhuset som tyckte att vi skulle komma dit.
Så Vi gjorde det, och fick vänta i två timmar tills doktorn kom. Jag fick göra massa fåniga övningar, typ sätta pekfingrarna på näsan osv, och så gjorde de EKG och kollade blodtryck osv.
Robin, Anton och Nicklas var med och alla vi var ashungriga, så medan jag röntgade huvudet så åkte de till BK och handlade mat, så åt vi det på rummet medan vi väntade på provsvaren haha!
Provsvaren visade inget fel alls, så vi fick åka hem.

Nuhar huvudvärken nästan släppt helt, så förmodligen är allt som det ska imorgon.
Tänker aldrig mer använda paraply iallafall haha!

Så se upp nu alla barn, håll er inne när det åskar. Kan ju säga att blixtar är finare att se på inifrån ett hus än att få i huvudet.


Postat av: linn
2011-07-02 - 20:29:25

Men shit :O haha fan va läskigt! Det där är ju sånt som man tror aldrig händer, typ :O

Btw: hej länge sen vi sågs :C

URL: http://kidgun.blogg.se/


Postat av: Gosia
2011-07-03 - 01:08:14

Fyfaaaan va sjukt :o

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!
2011-07-03 - 19:55:38

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

URL: http://domkallarmighannes.com


Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!
2011-07-03 - 22:03:00

svar: lägger till dej med nu

URL: http://domkallarmighannes.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0