ablabalbla lunch

Är hemma på lunch, men ska snart tillbaka till TUC. Ska bara raka av mig allt hår alternativt sätta på mig en stor mössa. Är så sjuuukt missnöjd med mitt hår. Råkade ha i för mycket hårvax när jag skulle styla det lite oskyldigt, så nu ser det ut som jag inte tvättat det på flera år. KUL, när man försöker va fin :(
Tänkte visa er en bild men blev bara arg för det ser ännu fulare ut i camen, så ni får inte se. Kanske sen.

Idag har vi pratat om tankens kraft och tankens makt, vilket är intressant. Tankefällor och så. Sedan var det två från folkhögskolan jag ska gå på i höst som pratade lite om den. 
Vi fick även göra ett förändringståg DUNDUN. Säger inte er mycket, men det är sådant där som är lite småkul. 
Vet inte vad vi ska göra nu i eftermiddag, det står bara kommunikation så jag antar att temat kommer vara det.
Men nu måste jag springa tillbaka, annars kommer jag för seeeeeent igen.

En rätt rolig grej hände förut btw. Jag gick på trottoaren påväg från TUC, och så höll de på o klippte gräset osv där. Så springer det fram en kille till mig o börjar vifta med händerna o ba "GÅÅ BOOORT, FARLIGT FARLIGT! Du kan skada dig, och du är fin så GÅ BORTTTTTT"
Så jag typ sprang i panik över gatan och trodde det var en bomb eller nått, men det var ju fan bara en gräsklippare. Hur många gånger har jag klippt gräset? Typ 100. Minst.
Asfarligt.

OCH VADÅ DU ÄR FIN?!




Postat av: Sandra
2011-06-21 - 13:23:26

Svar: Tack det samma :) Allt bra idag?

URL: http://saandraj.webblogg.se/


Postat av: ELINA
2011-06-21 - 16:22:48

sv: HAHAHA JA! Själv skriver jag mums bara för att

driva. Har väl hänt några gånger i bloggen tror jag,

hahaha. Jag och min närmaste vän brukar säga sånt

hela tiden och typ sitta och rysa efteråt för att

det är så fjantigt, hahah. Men ja, det är askul

ändå!

URL: http://roccam.se


Postat av: Anonym
2011-06-21 - 16:23:26

sv: Har jag inte märkt :( Låten är inte sååå

dålig! Folk jämför den med Rebecca black, om du

hört den? Vilket är att överdriva sjukt mycket.

Hahah.

Postat av: ELINA
2011-06-21 - 16:23:52

OJLOL råkade glömma skriva att det var jag D; <----

Handikappad smiley

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0