Dag 30 - Ett sista tillfälle

Det var spelning på Pinnen, och jag och Ellen var där som alltid!
Tror det var Poprot, men är inte säker. Iallafall, så var det en kille som spelade, han sjöng bland annat om hur man gjorde kladdkaka, minns dock inte vad han hette. Det var packat med folk, och jag och Ellen satt längst bak i rummet. Vi satt på ett "utput" i väggen, och så hade vi fötterna på två stolar.
Så gick Taana förbi (trummis i Breakdown) och vi skojade om hur kul det skulle vara om vi hade råkat köra ut stolarna precis när han gick där. Så gick han förbi igen, och jag skulle låtsas göra det för att driva lite med ellen, men stolen tappade sitt fäste och gled ut MITT FRAMFÖR TAANA, så han tvärstannade (han hade inte mycket till val) och glodde på oss och såg jättearg ut! Han trodde självklart att vi hade varit så dumma och gjort det med flit.
Då började vi asgarva så mycket att vi knappt kunde andas, men vi kunde inte skratta högt för då skulle det överrösta musiken. Så Ellen skulle avreagera sig genom att slå näven i väggen precis bredvid. Vad vi fick reda på då var att den väggen var av tunn plåt (det var som en skorstensutbyggnad från stenväggen som var i samma färg) så det small som FAN i hela rummet! Musikern kom av sig, och hela publiken samt ljudteknikerna vände sig om och stirrade. Alla såg livrädda ut. Så vi tog våra saker, rusade ut ur rummet och skrattade tills vi föll ihop.

helt sjukt ändå, att man inte skämdes mer.


Postat av: Anonym
2011-03-07 - 19:49:16

HAHAHA! Kom knappt ihåg det där xD Minns iaf plåt skiten och tystnaden x]


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0