Slapp dag

Hej Bloggen!
Idag har varit en uppochnerdag, men helt okej. Gick till skolan och var på en lektion, men sedan mådde jag jätteilla, och jag ville inte riskera att bli sämre så jag gick hem. Det är så konstigt, för jag brukar få mensvärk ibland trots att jag inte ens har mens längre! Jag som trodde jag skulle få slippa det :(
Väl hemma tänkte jag städa rummet, men när jag var mitt i städningen kom jag på att jag nog behövde raka benen. Så jag bytte om till pyjamas och tänkte göra det, men fastnade framför datorn och då kom jag på att jag kunde göra en ansiktsmask. 
Så det slutade med att jag satt i pyjamaströja och helt kritvit i ansiktet, haha!
Nu har jag precis ätit hamburgare, och ska se på tv och spela sims. Efter det ska jag fortsätta mitt städprojekt!

Solen har gömt sig bakom molnen mest hela dagen, och det blåste kallt när jag gick hem, men annars är det helt okej. Det snöar ju inte iallafall!
Ikväll kanske vi går och simmar, får se om mamma orkar, och efter det kommer Robin hit :D 
Lägger snart upp dagens outfit, ska bara lägga över bilden från kameran!

Kanske uppdaterar lite senare :)


Postat av: lovisa
2011-05-05 - 17:04:18

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Postat av: tasha
2011-05-05 - 21:15:22

haha kom på det lite senare :)

URL: http://ellohell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0