Nä sorry asså.



WOHO.

Uppdateringen har varit kass, men jag har ett par anledningar. Igår var jag ett känslomässigt vrak, tycker synd om alla som behövde utstå det. Idag har jag varit i skolan och inte haft någon lust med någonting alls.

Vill ju så gärna vara en bra och inspirerande bloggare, vill ha fler läsare och få ut mer av detta, men har inte orken att vara superaktiv hela tiden. Humöret går upp och ner hela tiden och är jag inte så jävla inspirerande.
Ska bättra mig, som jag alltid säger. Men bli inte arga om det förblir tomt här ett par dagar då och då. 

Nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar och sen sova :) 
Jag är btw ledig på fredag, hur skönt?! Ska åka till Robin redan på torsdagen då, så tyvärr så kommer jag inte uppdatera så mycket då heller. Vill inte sitta o blogga när jag kan umgås med han liksom.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0