Har du en Packard Bell Easynote?

Nu är det som så att jag har ÄNTLIGEN hittat en dator som väger upp till mina krav. 
Den är billig, den är snygg, webcamen är bra, på Elgiganten säger de att både Sims och photoshop fungerar (a)
Den är väldigt lik den dator jag har nu, och jag vet ju hur denna fungerar haha!

Den har har fallit för är denna:
Packard Bell Easynote 15.6" TK11-BZ-3


Så nu vill jag att ni som har en sådan dator eller liknande ska komma med massa bra åsikter om den!
Hur fungerar den för dig? Vad brukar du göra på den?
Något som krånglar?

Jag har i stort sett redan bestämt mig för den så kom inte o säg att "DEN HÄÄR DATORN ÄR SÅ MYCKET BÄTTRE, KÖP DENNA!!!"
Vill inte höra :(


Postat av: Tilly (:
2012-01-20 - 12:17:32

Att dem så elgiganten sagt att de klarar av både sims och ps betyder inte att den gör det då elgiganten är säljare, inte datorexperter.



Tycker du ska första hitta expertrecensioner samt vanliga användarrecensioner på något forum over the internet, tror du hittar bäst svar där. Själv tycker jag inte om Packard Bell. Men det har varit så jävla mycket strul med mammas Compaq att jag tror asus är det märket man ska titta lite extra efter.

URL: http://cookievirus.blogg.se/


Postat av: Ellen Schutz
2012-01-20 - 12:49:28

sv; japp de är exakt den jag har :)

- jag älskar den ! Den är jätte bra, batteritiden är grym ! camen suger lite dock men de är inte hela världen, har massa grejer installerat och den segar inte för det. Rekommenderar den verkligen !

URL: http://ellenschutz.blogg.se/


Postat av: Ellen Schutz
2012-01-20 - 12:50:19

sv; kollade en gång till allt stämmer med min dock är min 17 tum medans den du länkade var 15,6 :)

URL: http://ellenschutz.blogg.se/


Postat av: EllenSchutz
2012-01-21 - 10:42:20

sv; de blir nog bra !

- jag har både sims & photoshop på min & de funkar utan några problem & datorn har ALDRIG laggat eller nått sånt under tiden jag har haft den :)

+ att tangenterna är grymt sköna ! tror inte att du kommer bli besviken :)

URL: http://ellenschutz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0