Inköpsslista - snarast (kommer säkert aldrig bli av)




Ögonskuggeprimer.

Helst från Isadora men hittade ingen bild på den.
En bra primer kan man få för under 100 kronor!


Nisim F.A.S.T Shampoo.
Ett shampoo som ska göra så håret växer. Kan inte garantera att det kommer fungera då jag inte vet någon som har testat, men det vore ju awesome. Vet inte hur mycket det kostar men det är nog ganska dyrt.
Någon som har testat?


Gel Liner.
Har blivit rekommenderad denna så när jag får råd så ska jag nog köpa den.
119 kronor i de flesta affärer.




Men som ni kanske vet så är jag sjukt snål så jag kommer nog kosta på mig max en av dessa saker. Primern är iallafall ett måste, men resten kommer jag nog bara gå runt och drömma om :)


Postat av: emma
2012-01-18 - 22:15:45

sv. nopp :) men jag har mina favoriter från lanza som jag inte tänker byta ut hihi :D

URL: http://emzaans.blogg.se/


Postat av: Stephanie
2012-01-18 - 22:41:22

ELF har både en bra geleyeliner och primers ;)

Postat av: Tessah - Norrlandsmorsan
2012-01-18 - 22:56:00

sv: Hej! Nej det har jag inte gjort. :)

Postat av: Lavali - Foto¤Vikt
2012-01-19 - 02:57:44

go kväll :) Jag tänkte fråga dig vad du tycker utgör en intressant blogg? Och vad som utgör en "dålig" blogg.

Jag tänkte göra en lista på vad som gör att man får återkommande läsare och vad som skrämmer bort läsare :)

URL: http://lavali.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0