Detta kan vara den mest ultimata fangirl-dagen i mitt liv????

Vaknade först ur feberdimman och såg detta:

Jonny Radtke, föredetta gitarristen i KILL HANNAH gillade min bild på instagram.
Inte någon speciell Kill Hannah-bild UTAN EN HELT VANLIG BILD PÅ MIG. DÖR INSTAGRAMDÖDEN!!!

MEN det är inte det enda awesomiga som har hänt idag, utan nyss fick jag denna kommentaren på bloggen:

HanaPee kommenterade just min blogg. Är mitt liv komplett??? Är detta internets Nirvana, dit alla vill nå??
Jag tror det, ja.


Postat av: Sofia
2012-11-22 - 21:17:44

men headern är ju bara på startsidan, går du direkt till ett inlägg så har jag inte header där för jag har inte satt in den på inlägg i designen :) tror jag sagt det förut xD

Svar: Okej, får man fråga varför?
Corny

URL: http://byfia.com


Postat av: Gosia M
2012-11-25 - 22:47:50

vem är hanapee? haha

Svar: Hanapee.com, min absoluta blogginspiration, drottningen av bloggar hahah :D
Corny

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0