Tillbaka till livet

Åh, helgen har varit så mysig. I lördags åkte vi till Linköping för lite höstångest-shopping, och vipps stod vi framför en sjungande Timo Räisänen inne på Bengans. Oväntat, men gu så mysigt. Köpte en supersnygg halsduk som jag ska visa imorgon, hängde lite med Linn och hennes pojkvän, och så lyxfikade vi på donken innan vi åkte hem :)
Var hos Robin tills idag, och i söndags åkte jag på världens dunderförkylning, så stackars Robin har sprungit runt som en slav åt mig haha. Känner mig dock redan bättre, så imorgon tar jag nya tag!!
På torsdag börjar jag även en serviceutbildning på tre månader (tror jag), berättar mer om det efteråt.

Fina Timo ♥


Spenderade som vanligt massa mystid med Agnes ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0