Två fina personer

 
Detta är två personer som jag inspireras väldigt mycket när det kommer till skrivande och tänkande. 
Både Sandra och Michaela kan det där med att sätta ord på känslor, och allra speciellt kärlek. Något jag önskar att jag kunde. 
Sandra bloggar om sitt liv i Paris och skriver på sin första bok, och hon skriver även krönikor om kärlek HÄR.
Michaela har släppt en bok som heter just "En bok om kärlek" (tipsar om den, så himla fin) och håller just nu på med bok nummer 2 där hon tar emot historier om kärlek från sina bloggläsare. Utöver det är hon chefsredaktör på Devote där hon även bloggar. Djupa och jobbiga texter ibland, men åh så bra.

Jag tycker absolut att ni ska kika in på deras bloggar, ni kommer garanterat gilla det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0