En bok om kärlek - Michaela Forni

Den här boken skulle jag vilja kalla för min Bibel. Jag har strukit över allt som stämmer in på mig, allt jag känner igen mig i. Och det är nästan hela boken. Här följer några av mina absoluta favoriter:













 
Psst! Om ni gillade det ni läste så kan jag berätta om att bok nummer 2 snart kommer ut!
Då har Michaelas bloggläsare skickat in texter om kärlek, som kommer gallras ut och publiceras i boken. 
Har vågat skicka in ett par texter själv, så kanske står mitt namn med där på en sida helt plötsligt...


Postat av: Nathalie B
2013-06-14 - 22:56:35

Sv: Tack snälla fina du! :D

Åh wow. Jag känner igen mig också. Ugh. Speciellt den "Ett snabbt hugg i hjärtat när man blir påmind. Så tar man några djupa andetag och går vidare." På så många sätt stämmer den, och det gäller inte bara förlorad eller krossad kärlek. Människor man förlorat, vänner. Allt. Ugh. Livet.

Svar: Ja, håller med dig. Det är så himla bra med hennes texter att man kan känna igen sig även om man inte upplevt exakt samma. Det finns ändå något i det som stämmer, även om det handlar om en vän istället för kärlek liksom.
Corny

URL: http://wolfshriek.blogg.se


Postat av: Pyret.
2013-06-17 - 18:36:37

Men gud vilka fina texter.

Svar: mhm, fångar mig varje gång!
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0