Ännu en fredag.



Nej, jag har inte dött. Jag har bara inte haft någon lust att dela med mig av mitt liv de senaste dagarna. Men jag kan ju göra det nu ändå när jag håller på.
I onsdags var jag med Ellen och jobbade på natten, och sedan var vi på projektarbetesdag i Nässjö. Träffade fint folk och hade det kul. 
Igår var jag på introduktionsutbildning i hemtjänsten eftersom jag ska jobba i sommar (jobbar ju redan nu lite men det är ändå bra att hålla sig uppdaterad osv)
Idag var jag och fikade med Felicia och gick sedan på stan med henne och Conne. Ikväll blir det förmodligen fest  någonstans så nu ska jag gå och duscha, puss!


Postat av: Pyret.
2013-05-25 - 18:42:52

Åh du är så fin.

Svar: men tack sötis!
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0