Yesterday's outfit

 Igår tog jag och Pauline finskjortorna på oss och rullade ner till Jönköping där Jesper Rönndahl väntade på oss på Jönköpings Teater med sin föreställning Hej Framtiden!SE DEN, säger jag bara. Har ni chansen att gå, GÖR DET. Skrattade så jag bölade, han är baskemig ett geni! Helt sjukt. Även att jag lyssnade på Pang Prego som en slav när jag var typ 15 och nu äntligen fick se mannen som då lyste upp mina dagar LIVE var helt otroligt.
Mer sånt tack!
Innan föreställningen hann vi gå lite på A6 och efteråt käkade vi på Donken innan vi rullade tillbaka hem i mörkret. Bästa dagen på länge!


Skjorta - Gina Tricot // Glitterbustier (som knappt syns) - H&M // Halsband - Glitter // Byxor - Bik Bok
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0