Ebay-shopping

 
Väntar på dessa fininsar just nu! Regnjackan är tänkt att användas främst på Bråvalla, så att man kan ha snygga kläder även ifall det regnar! Skorna ska jag absolut inte ha på Bråvalla, utan någonstans där det är lite mindre lerigt. Typ på stan i sommar. 
Nu är det bara att hoppas att regnjackan är av bra kvalitet eftersom den är av plast, så att den inte är typ trasig eller nått. Håll tummarna!!




Postat av: Blubb Svensson
2014-05-14 - 11:05:46

Oh gillar regnjackan, funderat på och beställa hem den många gånger men inte blivit av ännu. :)

Svar: Jaa jag kollade också på den länge innan jag bestämde mig :) Kände att även om den är crappy quality så håller den för Bråvalla och sen får den kasseras om så är fallet :) Den var inte dyr så det får va värt det!
Corny

URL: http://www.nattstad.se/blubbandzombie


Postat av: Pyret.
2014-05-14 - 18:45:17

Oh wow så dödsfabulösa skor!!

Svar: i knooowww kommer bli kung i dem!
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0