Work out

Arkivbild, sorry!

Idag jobbar jag kväll vilket innebär träningsdag! Dock latade jag mig en aning och sov längre än jag hade planerat, så nu har jag ätit havregrynsgröt samt gått morgonpromenaden med Oliver. Dags att sätta igång med mag/rumpövningar! 
Har ni några särskilda träningsscheman upplagda? Hur ofta tränar ni på en månad? Jag försöker verkligen vara aktiv men det är svårt, så när jag väl har både tid och ork försöker jag ta ut mig så mycket jag bara kan! 


Postat av: Elllllen
2015-04-09 - 21:50:30

vi måste teäna tillsammans någongång snart!! Jag har en deö tips och du har säkert något att ge mig också!!! ❤️❤️

Hatar min mobil väldigt mycket just nu, men dj bet varför jag stavar som en bajshög.

Svar: jaaa det måste vi!!
Corny

URL: http://puckopelllen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0