Bra saker med 2015

Tänkte om jag skulle göra en sån där symbolisk mainstreamlista för att sammanfatta det gångna året, men jag kände inte för att gå in på djupet huruvida jag varit gladare eller ledsnare i år än förra året eller vad jag vill ändra på, så jag fokuserar på de saker som varit bra i år helt enkelt! 

Utan inbördes ordning; mina bästa stunder under året:

Åkte till Göteborg med bästa kompisen och såg Sleeping With Sirens och Pierce The Veil för andra gången i mitt liv.



Åkte till Amsterdam och njöt av massa sol och vatten!


Och så var jag på One Direction på Ullevi (också andra gången jag ser dem) med syrran!


Gick promenad och firade in min 23-årsdag med Pauline och Linnéa!


Blev moster till systerson no2, Lilla Leo ♥


Åkte till mitt lyckoland Visby för 7e året, och här finns inte ens tillräckligt med bilder för att sammanfatta denna fantastiska vecka!


Fick en ny utsikt, men samma solnedgång när jag för första gången flyttade hemifrån och blev sambo i augusti!


Började läsa till undersköterska!



I december gjorde jag det coolaste jag gjort någonsin; JAG ÅKTE TILL LONDON ENSAM!
Såg mina hjärtan Kill Hannah för allra sista låten och har sörjt sedan dess.
Det kan ni läsa mer om HÄR och HÄR



Och sist men absolut inte minst så åkte vi till Paris på Lucia!

Det här året har innehållt så himla mycket bra stunder, så jag väljer att fokusera på dem istället för de tråkiga. 2015 har varit ett år med mycket gråt men det går över!

Vill inte göra något annorlunda under 2016, ska bara jobba på att vara en så bra människa som möjligt och göra vad jag vill göra :)


Postat av: Angus
2015-12-30 - 21:24:02

Härlig tillbakablick!

URL: http://angusfoto.blogg.se


Postat av: Sofia
2015-12-31 - 12:02:55

härligt!!

URL: http://sofiasopic.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0