Thought Catalog



Det absolut bästa jag vet i hela världen, och särskilt i internetvärlden, är välskrivna texter. 
Alltså ni som läser mycket vet hur underbart det är att hitta den perfekta boken, där språket är sådär perfekt och allt man kan önska sig. 
Jag har länge hängt på Thought Catalog, som är fylld med sådana underbara texter!
Följer dem på facebook, och går in och läser och letar bra texter flera gånger i veckan, och senast nu i helgen så hittade jag en av mina nya favoriter! Så därför tänkte jag att jag skulle dela med mig av mina tre favoriter genom tiderna. Det vill säga de som har berört mig så mycket att jag helt enkelt bara varit tvungen att spara dem i en liten mapp. 
Ett tips till alla som ser detta: Läs mer! Plocka fram den där boken du köpte för två år sen men sedan aldrig började läsa, läs OM dina favoritböcker och få ett helt nytt perspektiv, LÄS THOUGHT CATALOG, och skriv!

Så här är mina TOP 3 ARTICLES ON THOUGHT CATALOG:
(bilderna länkar till sidan)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0