En kväll med vänner

Igår var en sån där kväll som bara är helt perfekt, som inget kan slå! Jag fick äran att umgås med så många av mina kära på en och samma gång att jag nästan sprack av lycka! Min bästa vän since forever och vänner från gymnasiet och min underbara pojkvän samt vänner från hans umgängeskrets som jag tycker om så himla mycket! Hur gick detta ens till?? Hur blev jag så lyckligt lottad??

Vi grillade trots att det var alldeles för varmt i luften, men så länge alla svettas ikapp så gör det ju faktiskt ingenting tänkte jag efter ett tag och slutade bry mig. Kyckling, ananas, potatissallad och majskolvar är ju livet på en tallrik!


Nalle var oftast med och umgicks och satt i knä och blev kliad på, eftersom i princip alla tycker om honom mest i världen! Vi tog även ett par promenader ner till ån där han fick plaska och jag fick vada med skorna på.


Sedan satt vi alla i gräset och myste och skrattade och pratade och jag och Ellen kan ha råkat hamna i fight och dragit ner varandra för backen ett antal gånger samt spillt diverse drycker i håren men vad gör väl det när det ändå är så varmt. Har även några rivsår på kroppen som jag kan identifiera som "vad som händer om man rullar i backar med torrt klippt gräs"


Ellen och Simon hade gjort så fint på sin trädgård bara för vår ankomst, så vi satt under paviljongen när solen gått ner och spelade sällskapsspel, drack vin och åt korv med bröd för plötsligt var man hungrig igen. Så går det när man är igång. 
Imorse vaknade jag till solljuset en grymtande Martin som sov som en stock och kände bara att fy fan vilket bra liv jag har! Allt äger ju!  Åt frukost och såg på Tillbaka till Vintergatan innan vi städade ihop och åkte hem. 
Tack alla inblandade för en sån himla fin kväll ♥


Postat av: Ääälleen
2015-07-05 - 23:25:35

TACK SJÄLV BÄSTA BÄSTAVÄN! ❤️❤️❤️


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0