Slutjobbat!



Nu har jag jobbat klart för i sommar, och självklart ska BÅDA mina sista jobbdagar bestå av stress, ösregn och fel i scheman... Kände bara LÅT MIG FÅ GÅ HEM OCH LÄGGA MIG UNDER TÄCKET OCH ALDRIG KLIVA UPP IGEN men vi lyckades ta oss igenom dagarna på något sätt och nu är det slut. 
Jag sa farväl till vad som varit min arbetsplats i 2,5 år, och vårdtagare som jag kännt lika länge. Så himla ledsamt och tråkigt. Dock kan jag inte ens vara deppig över det nu eftersom jag är så stressad men pepp på att åka till Gotland om två dagar! Ska ta en rejäl sovmorgon och packa imorgon :)

1-9 augusti är jag i Visby, 10 augusti börjar jag skolan och samma vecka flyttar jag och Martin in i vår lägenhet. Nu börjar det nya livet ♥
 


Postat av: MATILDA ROSQVIST
2015-07-31 - 13:01:59

vad härligt att du jobbat klart :)

URL: http://matildays.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0