Glada nyheter än en gång!

 
 
Jag såg den här världsfina kjolen i en second hand-butik i Amsterdam och tyckte att den skulle passa bra in i min garderob, och det gjorde den också! Hittills har jag fått komplimanger från tre alkisar, två tanter och ett barn. Bra betyg alltså! 

Nu har jag även kommit hem från sjukhuset, gjorde några undersökningar pga har haft problem med öronen och balansen under en tid nu. Den här gången fick jag ha en mask på mig så jag inte såg någonting alls och så var det en kamera i den som filmade mina ögonrörelser när jag gjorde olika övningar, skaka på huvudet osv. Hade aldrig trott att det skulle vara så SVÅRT att hålla ögonen stilla och helt öppna haha när man inte har någonting att fokusera på haha! Sedan spolade de även varmt och kallt vatten i öronen på mig samtidigt som jag hade masken, för att framkalla yrsel. Några svar på vad mitt problem är har jag dock inte fått, så det får vi vänta på och se. 
Sedan så har jag även varit och postat brev idag, och det var inte vilket brev som helst utan ett JA TACK JAG VILL GÄRNA GÅ UTBILDNINGEN-BREV!!! Jag har alltså kommit in på undersköterskeutbildningen till hösten så nu är mitt liv PRECIS som jag vill ha det. I augusti flyttar jag till lägenhet, åker till Gotland och börjar plugga. GO ME!


Postat av: Cajsa Lindahl
2015-06-09 - 16:36:09

Hoppas du får en fortsatt bra tisdag! :) allt bra med dig annars? :)

URL: http://cjssong.blogg.se/


Postat av: milina.blogg.se
2015-06-09 - 16:48:37

Åh grattis! :D

Svar:
Corny

URL: http://milina.blogg.se/


Postat av: Äällen
2015-06-09 - 22:31:36

Jaaaaaaah!!! Grattttiiss!!! ❤️😃😃👍🏻👍🏻👍🏻

Postat av: BlackWitchfinder
2015-06-10 - 03:18:56

Du måste ju såklart ha något smärtstillande. Säg till läkarna/medicinmännen att du vill ha subutex.

Svar: har ingen direkt smärta så det tror jag ej, om det är vad de tror så finns ingen medicin för det.
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0