Detta är så äckligt.






Det faktum att Kesha blir sexuellt utnyttjad av sin producent, och förlorar SIN karriär när hon anmäler honom.
Just nu är det ett fall för domstolen och hon är hotad med att hon inte kommer få göra musik mer om hon inte stannar kvar på hans skivbolag. 
ÄCKLIGT!
Bara för att Kesha har gjort en grej av att vara en vild partytjej i sin musik så ska vi inte glömma att bruden har ett IQ på 140, och är en mycket eftertraktad låtskrivare för andra artister, hon har till och med skrivit låtar åt Britney Spears! Hon har gjort så mycket bra och vettigt, står upp för mänskliga rättigheter, för LGBTQ-personer och för djurens rätt. Ändå ser folk bara en "dumb bitch" som gör enligt dem "dålig musik och låter som en autotunad hora"
Har alltid sett upp till Kesha och JAG står upp för henne idag!



Postat av: Paulina
2015-11-27 - 01:20:37

Är du kanske en hälsointresserad tjej, har jag fel? :) Ville bara säga att jag just nu har en superenkel tävling på min blogg där du kan vinna 3 produkter från Fitnessgurus superfood kollektion! Jag håller i denna tävlingen för att börja fira julen lite! Hoppas du tycker det verkar roligt!

Ha det bra! :)

//nouw.com/100kitchenstories

URL: http://nouw.com/100kitchenstories



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0