Date night


Imorgon är det ju som alla redan vet, alla hjärtans dag. Men eftersom det är på en söndag = livets tråkigaste dag så bestämde vi oss för att fira det ikväll istället, jag och mitt hjärta.
Kan såhär i efterhand erkänna att det INTE var en bra idé att ha magtröja och knappjacka på sig när det är -5 grader ute men men...


Först gick vi en sväng på stan och kikade på gardiner bland annat, och sen åt vi varsin wrap på Hälsofreak. Jag tog en med mango i, sååå gott! 
Och efter det gick vi på biooo!
Såg ju som sagt The Danish Girl, kan varmt rekommendera den. Så fin ❤

Nu ska vi åka hem och slöa framför tvn en stund innan läggdags! 
Hoppas ni alla får en fin dag imorgon!


Postat av: Lili
2016-03-01 - 10:48:45

Kan tänka mig att den outfiten var väldigt kall, ja. Men den är också väldigt snygg! Vill man vara fin... haha. :)

Svar: haha precis!
Corny

URL: http://zilverka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0