The Danish Girl



Vill verkligen verkligen se den här filmen alltså!! Inte enbart pga att Eddie är snygg och att Alicia är SVENSK OMG GO SWEDEN, utan även för att det är en sån häftig och genombrytande story! 
Jag menar, idag är ju de flesta (obs tyvärr inte alla) så vana och helt ok med att vissa personer är transexuella/transvestiter, och har liksom fattat läget att det är 2016, men det är väldigt viktigt att veta hur det var förr! Först då kan man börja förstå vad transpersoner går igenom IDAG.

Martin och jag ska faktiskt köra på en traditional valentines date nästa helgn med bio och kanske middag i Lkpg, så förhoppingsvis finns det biljetter till denna då!
Har ni några planer för alla hjärtans dag? Om inte så tycker jag att ni bestämmer er för att köpa en stor chokladkaka (eller nåt annat ni tycker om) och äter den. Because you're worth it ♥




Postat av: Fredrikapåvinden
2016-02-18 - 10:58:01

Åh jag såg denna på alla hjärtans dag och den var SÅ HIMLA FIN, BRA OCH TÄNKVÄRD. Så bra!

Svar: Jaa gud vad fin den var!!
Corny

URL: http://fredrikapavinden.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0