HÅKAN PÅ ULLEVI

 
Okej, låt mig förklara. Det var alltså INTE meningen att jag och lillsyrran skulle gå på Håkan när vi åkte ner till Göteborg i söndags. Vi åkte dit för att vara barnvakt åt vår storasysters barn eftersom hon och hennes karl skulle gå på konserten, men några dagar innan bestämde sig min lillasyster för att hon verkligen verkligen ville gå hon också, så vi började leta biljetter. Det gick ganska trögt och när vi kom fram till Göteborg hade vi fortfarande inte hittat några.
Vi bestämde oss ändå för att följa med de andra in till stan (mamma och mormor var kvar hos barnen såklart) för att knalla runt Ullevi och se om någon sålde biljetter, och efter ett litet tag hittade vi en kille som sålde två biljetter bredvid varandra (eller det var sista platserna på två rader men jag stod ändå framme vid syrran hela tiden hehe)
Vi var ändå lite osäkra eftersom det säljs så mycket fake-biljetter, så vi krävde att han skulle följa med oss fram så vi kunde scanna biljetterna innan vi betalade, och han gick med på det. Hux flux hade vi kommit in på området och tittade på varandra i chock, sedan började jag lipa hahaha! 
Alltså kan ni fatta den känslan?? 5 minuter innan visste vi inte om vi skulle få biljetter, och plötsligt stod vi där...
Bra sittplatser var det med så det var sååå värt det dyra priset hehehe.
Jag fick även min biljett betald av mina båda systrar samt mormor i födelsedagspresent, tack ♥♥♥

Så nu har man sett Håkan live haha! Och även Sven Bertil, Miriam Bryant, Seynabo Sey och THÅSTRÖM OMG!!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0