you have to get lost before you find yourself

Nu har det gått förfärligt många dagar sedan jag uppdaterade här, men anledningen är simpel; har inte funnits något att berätta. Mina vardagar ser ut såhär just nu i stora drag; jag vaknar, cyklar till praktiken, är på praktiken, cyklar hem, äter, ser på serier, sover. Går och lägger mig innan 21 pga är en trötter så då hinner en inte med så mycket mer om dagarna.

En dag hade jag kvällspass på praktiken så då hann jag med en scones-frukost. 

Och när jag åkte hem till Mjölby i torsdags väntade ett stort kuvert på mig som innehöll anställningsbevis och andra viktiga papper, så det kan ju vara av vikt att tala om för er att jag har EN NY ARBETSPLATS!! 
Från och med i sommar är jag anställd som timvikarie i Mjölby Kommun, tänka sig! 


Idag var jag i Linköping med pappa och syrran och handlade nödvändiga ting och kläder, bland annat gardiner som jag ska ta och visa upp imorgon om solen är framme! Nu är vårt köksfönster ännu finare!
Var även inne på akademibokhandeln för att kolla in bokrean och hittade alla John Greens verk på originalspråk, men fattig som en är så prioriterade jag inte att köpa dem (har TFIOS och Paper Towns på svenska) men jag bestämde mig för att äntligen se Paper Towns på film som jag tjatat om så länge, och åååh vad fin den var!
Se den!

Nu ska jag njuta av att ha helg och på måndag börjar näst sista veckan på praktiken. Puss på er!


Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm
2016-03-05 - 19:44:48

Gott med scones till frukost :)

URL: http://blogg.anniesfotografier.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0