Hemtenta


Hej gullisar!

Jag sitter hemma just nu och skriver hemtenta i hälsopedagogik, såå tråkigt i det fina vädret men vad ska man göra? Detta är näst sista provet innan det är SOMMARLOV WOHO! 
Just nu är jag dock mest bekymrad över att min lärare skrev MAX 2 A4, och jag är uppe i 2 nu och har massa mer att skriva hahaha! Varför är det alltid så att först känns 2 A4 så himla mycket och nu får jag inte plats med allt??? Aja det är ju tur att det är åt det hållet iallafall, brukar annars ha svårt att skriva mycket.

Tänkte ta en paus om en liten stund och gå en promenad i solen, en får ju passa på nu efter att det regnade hela dagen igår. 
Vad gör ni idag? Njuter ni i solen eller är ni fast på jobb/skola?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0