Sol sol och mer sol!

Här följer en liten bildserie på hur jag har spenderat min långhelg!


I torsdags var vi ute hos svärmor och då låg jag i Elvis bur och solade. Han skuttade runt och myste med mig mest hela tiden!

I fredags och lördags var vi mest hemma förutom en liten tripp till Linköping. Vi bakade, sprang och såg på film.



Denna söndagen började med en timme i solen tillsammans med bästisen Ellen som var hemma från Uppsala, och sedan lite mat och plugg hemma.



Sedan styrde vi mot Motala och Varamon där vi grillade korv, badade och solade ännu mer! Jag gick dock bara i till knäna, det var alldeles för kallt för mig!

Så nu tänker ni kanske avundsjukt att gu vad brun hon måste vara nu när hon solat så mycket, men där har ni allt fel! Har nämligen bara fått soleksem :)))))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0