Dagens Outfit + förberedelser


HAHAHA KOLLA MIN ARM ÄR BORTA!!

Tights: Circus Sale
Shorts: Ett par gamla jeans som jag klippte sönder
T-shirt: Köpt på TDWP-konserten i Stockholm, av Tobhias



Ska sminka mig + fixa färdigt håret, sen är jag good to go!
Mina naglar är btw skitfina. Gröna och blåa och rosa. Kan inte ha haft mycket att göra igår.
I eftermiddag någon gång ska vi till mormor på middag, och sen blir jag skjutsad diretkt till tåget som tar mig till Linköping, så måste packa alla saker nuuuuuu och ladda kameran och inte glömma något!
Btw så kommer inte mitt hår se ut sådär ikväll, för det blåååser ute och då blir håret ofint. Borde egentligen köpa sånt där medel/spray/whatever som gör att håret håller sig rakt jättelänge, men jag intalar mig själv varje gång att jag klarar mig utan fast jag inte gör det.
Sen skulle lite längre hår inte sitta fel, men nu ska vi inte klaga över småsaker. 
Nu ska jag gå och hitta mitt linne som HAR FÖRSVUNNIT SPÅRLÖST. Blir så ledsen.
Herå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0