Dålig uppdatering!

Återigen har jag drabbats av bloggtorka. Känner inte att jag har så mycket att berätta om, eftersom jag inte gör speciellt mycket.
Uppdaterar mest bild/musiklistorna för att bloggen inte ska dö ut helt.

Idag var iallafall Svensktoppen Nästa i skolan och spelade in radio! Fem band uppträdde, och sedan fick publiken rösta och så gick ett band vidare. Sen om ett tag så kommer det ut i radio och då kan man ringa in och rösta.
Två killar som spelade akustiskt vann, och Pearline kom trea. Minns inte vad de som kom tvåa hette xD Något med folk-blabla...
Tog inga bilder, men det var mysigt.

Idag har jag ingenting för mig alls, ska bara slappa framför tvn, spela sims kanske, eller nått annat. 


Har även lyckats få tag i ett webcamprogram som verkar fungera, (de avinstallerade mitt förra när datorn var på lagning, och det vi hade innan kostar pengar) så nu kan jag ladda upp cambilder igen :D

Bjuder på en bara för det.


Orkar inte fixa inställningar just nu så det får va sådär. Rätt dåligt ljus härinne med.




Postat av: Emma
2011-04-05 - 16:54:02

Besök min blogg och var med och tävla i VECKANS BLOGG lycka till - kraam (:

URL: http://eemsis.blogg.se/


Postat av: isabell
2011-04-05 - 17:34:51

din du är besök gärna min bogg iiisabells.blogg.se

har en blogg tävling



lycka till <3 !!!

URL: http://iiisabells.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0