Gotlandsbilder - Gycklare del 1

Att sitta i gräset vid Forum Vulgaris och titta på gycklargrupp efter gycklargrupp tills man kan deras nummer utantill, det är livet.
Så därför bjuder jag på massa bilder därifrån! (och från andra ställen i Visby)

http://www.gycklarna.com/


































Sedan hände något sjukt. Jag blev uppdragen på scenen, och de jonglerade med 6 knivar runt mig. Var så jävla rädd så jag skakade haha! Men jag överlevde tydligen.

























Varje år bjuder TRiX och Patrask på en eldföreställning i Nordergravar, ca 6000 personer kom för att titta.
Några hade väntat på platsen i 10 timmar för att få bra platser. Vi kom dit ca 2 timmar innan det började, såhär såg det ut då:



Paret som står upp på bilden ovan hade precis gift sig, så alla skålade.


Jättekass bild jag vet, men den här killen friade till sin tjej precis innan showen började. Jättefint!!



















Postat av: Titti
2011-08-19 - 17:40:50

Åh vad det ser mysigt och spännande ut!!! :D

URL: http://newfield.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0