Inspiration = tråkigt?

Läste i en tidning för ett tag sedan att det tråkigaste inom bloggvärlden är folk som lägger ut "inspirerande bilder", från typ weheartit eller tumblr. 
Sedan när blev inspiration en dålig grej?!
Som modebloggare är det ju viktigt att hitta inspiration, så att man hänger med i trenderna, och som fotobloggare vill man ju utvecklas och hitta nya idéer. Är det så fel att dela med sig av dessa idéer?
Personer som inspiererar andra är ju det bästa som finns, så om vi bloggare vill dela med oss av det som ger oss idéer och inspirerar oss så får vi göra det tycker jag.
Personen som skrev spalten var nog ingen bloggare ändå.

Bara för det så bjuder jag på massa tråkiga inspirerande bilder.

Tumblr_lpt8maee4j1qk733ko1_1280_large

1237329430_5_3uzm_large

Tumblr_lo2bg1lfdb1qkap1to1_500_large

Tumblr_ln4o5199yi1qg1fzto1_500_large

Tumblr_ln5mtbemtx1qbjt25o1_500_large

Tumblr_kx6gmth3du1qan19ko1_500_large

345ou1k_large



Postat av: ELINA
2011-08-20 - 17:20:06

sv: Ja, kanske. Själv tycker jag tvärtom.

Tycker Keela anstränger sig för mycket, sen lade

jag märke till att Keela alltid tar efter saker

som kattis gör, dvs med fonter osv. Vet ej om de

håller på så nu, men. Det var lite så när jag

upptäckte deras bloggar för några månader sedan.

För kattis håller ju ändå på med hiphop, därav

stilen + attityden. Men kolla bak i arkiven osv och kolla vem

som började med ditt och datt, hahah. Skulle själv

gjort det nu bara för att vi snackar om det, men jag

tål verkligen inte deras bloggar xD Vet ej om det

är för att de är halvfjantiga eller ah, för lika.

Har inget emot dem som personer, för jag känner dem

ju inte, men ah, du fattar vad jag menar! :)

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0