Slapp dag

Är hemma från skolan, och är rätt trött. Trots det har vi inte gjort mycket alls idag. 
Hade psykologi, och då pratade vi om roller och så analyserade vi ett avsnitt av Solsidan. Vem av er har fått se Solsidan i skolan idag? ;)
Sedan hade vi foto, och det gick i stort sett ut på att vi skulle lära oss kamerorna och sedan fota lite samt redigera bilderna. 
Jag kunde redan kameran utantill så då väntade jag. Sedan fotade vi lite och väntade lite till. Sedan satte vi oss i datasalen och fick varsin laptop, och återigen fick vi vänta på lösenord för att komma in på servern. Sedan redigerade vi de bilderna som blev okej, och väntade på att få fler uppgifter. Det fick vi inte, utan vi satt och bokstavligt talat VÄNTADE i en timme. Sedan fick vi gå hem.

Nu har jag käkat lite mat, och ska ta det lugnt resten av kvällen. Bara mummi och jag hemma.
Bloggar nog senare :)


Är så förbannat kär i den här hästen.



Postat av: ELINA
2011-08-30 - 18:07:59

sv: Amenåh fail. Så blire när man stressgörbilder

med fonter som inte har å,ä, ö >_>

URL: http://roccam.se


Postat av: Wilma
2011-08-30 - 18:10:59

Supersnygg blogg!

URL: http://wilmaem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0