Tisdag, och skola igen


Har så svårt att blogga på morgonen, hinner aldrig komma på något att skriva om haha! Så detta inlägget är tidsinställt, just nu är jag antagligen påväg till skolan. 
Slutar 15.30 och då lär jag väl som vanligt vara dödstrött, så det blir nog lite mindre bloggande de första skolveckorna.

Kan iallafall berätta lite om hur det går. Läser som sagt Allmän Kurs på folkhögskola, och det känns okej. Klassen verkar bra hittills, och ämnena verkar kul. Alla utom matte då.
Hade matte igår, och känner verkligen att det kommer dra ner mig. Jag läser matte B igen, trots att jag har godkänt i det, men jag ville inte läsa C och jag måste läsa något så jag bestämde mig för att repetera b-kursen för att lära mig mer. 
Dock känns inte det bra alls, men det får väl gå hur det vill.
Har foto idag med, det blir nog kul.




Postat av: Anonym
2011-08-30 - 08:30:20

sv: ja dom avslutas snart:D

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0