2009



Saker som hände 2009
Var på UKM med Ellen. Röjde pinsamt galet till Breakdown.
Var i Brotsabo med Ellen och Oscar, och såg I Love You Hate.
Spenderade minst en kväll i månaden på Pinnen med Ellen, och oftast en del andra människor.
Träffade Sleazy Trash för andra gången.
Var på Pop i sommarnatt.
Gjorde bort mig totalt tusen gånger.
Var på flera andra spelningar med Ellen.
Tittade på Tila Tequila, grillade marschmallows, drack oboy och åt glass med Ellen.
Fyllde 17.
Sommarjobbade på ett ålderdomshem.
Var på stadsfesten, träffade Ruubie och Pontus. Träffade även Tina, Lovisa, Pompe och massa andra.
Köpte min första systemkamera.
Var på Nordiska Gårdsbandsfestivalen, träffade massor med kul folk.
Fick min första pojkvän.
Gjorde slut.
Fick mitt hjärta krossat av en annan.
Var på Lucia Cup med Ellen och Freddie. Träffade Joanna och Ellen.
Träffade Robin.
Blev tillsammans med Robin.

2009 var mitt år, och ingenting kommer någonsin kunna slå det.


Postat av: Ellen
2011-12-19 - 22:26:15

Vi var bäst då! Helt oslagbara. Saknar de så jag spricker ibland.

URL: http://flumriders.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0