Ännu en vanlig dag.

Tråkigt att läsa om mina vanliga dagar kanske, men isåfall får ni väl skippa det.
Började 8.10 och slutade 9.10 idag. Fett skönt jao. Kom hem, tänkte städa, tänkte att rummet inte ser så farligt ut ändå, spelade sims. 
Ett bra beslut? Nej. Rummet ser för jävligt ut, men herregud. Det får göra det ibland. Nu vid lunchtid gick Pauline och jag upp på stan och handlade present till Alexandra som fyllde år förra veckan, jag köpte en BH eftersom de bara kostar 99 kr på Kappahl, och sedan så fick man 2 Ben & Jerrys för 75 kr på Ica så vi köpte det också.

Eftersom idag är 4e dagen på 30-dagarsutmaningen så ska jag berätta vad jag har ätit idag, men det kan jag ju inte göra nu för jag har inte ätit klart idag. Så jag tar bilder på allt jag äter och så visar jag er ikväll haha!
Nu ska jag fortsätta spela sims, titta på tv och vänta på Robin.

Hörs senare, puss <3


Postat av: ronja
2011-02-04 - 12:54:10

najs hår du har!

URL: http://byronja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0