Dag 1 - Presentera dig själv

Mitt namn är Cornelia Friman, men jag kallas för Corny. Jag bor i den lilla staden Tranås i norra Småland tillsammans med min mamma och min syster. Jag har 2 minuters promenad till skolan, där jag läser Samhäll Media, 3e året. Skolan har inte gått så bra som jag har önskat, så det är oklart om detta blir mitt sista gymnasieår. 
Jag är tillsammans med en kille vid namn Robin, som nämns rätt ofta här. Han är det bästa jag har och jag älskar honom över allt annat. 
På fritiden älskar jag att umgås med folk, gå på spelningar och fota. Just nu är bloggen lite rörig, men ni kan hitta mina bilder lite varstans här.
Jag älskar djur, och skulle inte ha något emot att jobba med det i framtiden. 
Musik är något jag brinner för. Inte att spela, utan att lyssna. Favoritbandet är Kill Hannah, men jag lyssnar på det mesta, något ni också kan se här på bloggen.
För övrigt så är jag en väldigt social person, om situationen känns rätt, och jag är nästan alltid glad. Så tveka inte att höra av er om ni har frågor, jag svarar på allt så gott jag kan.

För er som har följt min blogg ett tag var detta kanske inga nyheter, eftersom jag berättar mycket om mig själv i bloggen! Men för er "nykomlingar" kanske det blev så intressant att ni stannar haha!
Ha det bäst!




Postat av: Dilan D
2011-02-01 - 21:42:46

Vilken underbar bild! :)



Åh tack,vad gullig du är sötnos!

URL: http://dilaanisme.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0