Dag 5 - Din syn på kärlek

Detta ämnet är ganska krångligt, för jag känner kärlek för så mycket. Kärlek är inte bara något som man känner för en partner, utan även för familj och vänner.
Jag har en underbar pojkvän, en underbar familj och en massa underbara bästa vänner som jag känner kärlek för, men det är ju olika typ av kärlek.

För ett par år sedan såg jag på kärlek med andra ögon än vad jag gör idag. Då tyckte jag att kärlek var något onödigt, att det inte riktigt existerade. Jag trodde inte på att jag skulle kunna älska någon på ett sådant sätt, men nu när jag har tillbringat över ett år tillsammans med Robin så kan jag ju säga att jag har ändrat mig. 
Nu är kärlek något som jag uppskattar jävligt mycket. Både att jag kan ha sådana känslor för människor, och för att de kan känna så för mig.


Robin och jag har fortfarande ingen normal pussbild, så det får bli en bild på bara honom :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0