Grattis Pappa!

Idag är det pappas födelsedag, så efter skolan ska jag ta bussen hem till honom och äta lite mat. Min syster kommer självklart också vara där, samt Anna-Karin och säkert hennes barn :)
Men innan dess ska jag gå ner till skolan och skriva ut lite saker samt ha filosofi, och sen ska jag till skolsköterskan. Ska prata med min lärare om uppgifterna som ska lämnas in bl.a. Har skrivit klart dem, men vet inte om han vill ha dem via mail eller i handen.

Idag är det vår och solen skiner, vilket gör att mitt humör är på topp. Vill bara gå ut och titta på allt, men jag har inte tid för jag har massa saker att göra här hemma. Skulle egentligen städat idag, men jag glömde bort det och nu hinner jag inte, och så måste jag äta innan jag går ner till skolan.
Får gå ut och gå någon annan dag :)
Idag kommer bli/är/har varit en bra dag, och jag hoppas att morgondagen blir detsamma. Känns bra att det går uppåt.


Postat av: Millah
2011-02-10 - 02:04:10

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

URL: http://millahoman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0