Hårfärgstips!



Brukade finnas på Willys i Tranås, men nu har dom tagit slut där och varje gång man frågar om dem så säger de att de inte vet när de kommer :/
Men detta är iallafall den absolut bästa hårfärgen jag någonsin använt!!
Den kostar endast 29 kronor, så jag brukar ha i två samtidigt.
Använde den nästan hela tiden när de såldes i stan och färgen höll i ungefär en månad. Sedan blev den såklart lite utsliten, men den höll mycket längre än alla andra jag någonsin provat, och jag har nog provat alla märken som finns haha!
De finns i massa olika färger, så ska du färga håret och vill ha en produkt som fungerar så är det denna du ska köpa! Leta efter den, för någonstans måste den finnas!


Postat av: titti
2011-02-18 - 13:24:22

Sv: Ja, jag tror det beror på att de äldre inte är uppväxta med internet och inte riktigt har kläm på hur det fungerar, där av blir de automatiskt "rädda" och ska förlöjliga sånt de inte kan hantera.



"They just dont trust what they cant explain" :)

URL: http://newfield.blogg.se/


Postat av: ellenschutz
2011-02-21 - 15:27:55

sv; okej :P

- de har funnits på fyndlagret oxå men tror inte dom har kvar det..

URL: http://ellenschutz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0