Helt vanlig dag.

Hej alla sötnosar, vilka ni nu är. 
Idag har varit en lugn dag, helt okej. 
Hade naturkunskapsprov, och det gick nog bra. Jag hade kunnat läst på mer, och på sista frågan som var en diskussionsfråga kunde jag ha skrivit mer. Men jag fick skrivkramp, var trött och ville gå hem, så jag skrev inte så mycket.
Sedan gjorde jag jättedåligt på bergarterna, men de kan ta sig. Jag kommer inte behöva veta hur lerskiffer ser ut och vad det används till i framtiden.
Skulle egentligen simmat som varje torsdag, men jag har lingonvecka så jag fick skippa det. Gick iallafall ner till simhallen när Pauline smsade att hon var klar, och så köpte vi sånnadär badhuschips. 

Nu har jag kommit in från den blåsiga utomhusvärlden, och ska hoppa in i duschen. Ser fram emot att få tvätta av mig sminket för nu kliar det som fasen i ögonen! Vill gnugga :(
Efter det ska jag göra en kopp choklad och se på tv.
Som sagt, helt okej dag. Imorgon har jag bara en lektion (8.10-9.10) så efter det tänkte jag gå på stan en sväng. Resten av fredagen kommer förhoppningsvis gå åt till att städa, för på eftermiddagen kommer Robin hit, och på kvällen kommer min storasyster hem <3 

Men nu måste jag hoppa in i duschen! Puss!


Postat av: G▲BRIELL▲
2011-02-03 - 22:50:31

RE; Jaha haha! Ja det är i Visby ;D Ja, jag är där någon gång i månaden. Har släkt där :)

URL: http://jagskrivervadfanjagvillimin.blogg.se/


Postat av: DAISY
2011-02-04 - 08:57:48

Ja, men det är ganska tråkigt att det blir så :( jag ska iallafallt träffa min pappa idag. Tur att man har en asbra mamma som inte känns allt för avlägsen och ''mammig'' för då hade jag nog inte klarat detta.

URL: http://daisykewk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0