o-smink.

En kompis till mig frågade varför jag nästan alltid är osminkad i skolan, om det var för att jag 1. Var för lat för att sminka mig, eller 2. Kände mig så trygg i skolan att jag kan gå osminkad utan att känna mig ful.
Jag svarade att det var 2an.
Men såhär på morgonen när jag tänker efter, så är det nog snarare så att det egentligen är 1an, men jag intalar mig själv att det är 2an så jag slipper sminka mig.

Oavsett vad så tänker jag fortsätta gå osminkad till skolan. Så jobbigt att sminka upp sig för att gå på några lektioner, för att sedan gå hem och behöva tvätta bort allt på kvällen. Slöseri med smink. 
Men faktiskt, så känner jag mig ändå så trygg i mig själv, att jag kan gå ut osminkad. För jag vet att jag är fin ändå, trots lite finnar och trötta ögon.


Postat av: EllenSchutz♥
2011-02-01 - 13:10:05

sv; jao allt är från cirkus sale :)

URL: http://ellenschutz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0