Angående Kill Hannahs musikvideo

Eftersom klockan bara är 8 på morgonen just nu i Chicago så lär videon komma upp någon gång under kvällen (svensk tid). Håller utkik och meddelar när jag vet mer :)




Såg förresten att Mat har samma tröja på sig under inspelningen som när de var i Göteborg :)



Postat av: ELINA
2011-01-18 - 17:58:59

sv: Jag med! Men har fasiken aldrig köpt en själv i hela mitt liv xD Är alltför sällan "tjejig" och sitter och håller på med sånt, men det är asmysigt. Måste bannemig börja göra det :D

URL: http://thoughtsinreverse.blogg.se/


Postat av: Stephanie
2011-01-18 - 19:33:16

Sv; ja, eller hur. Dock hittade vi den, :D Albin skruvade loss en del av röret och den låg kvar. lycklig tjej. Råkade dock sätta på vatten innan han hade skruvat fast det igen ...

URL: http://asoundofmusic.blogg.se/


Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA
2011-01-18 - 19:52:59

sv: okej, men det är ju skönt att sova! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0