Bästa vän, 20 år.

Idag är det inte vilken dag som helst, utan idag är det Pontus födelsedag. 20 år blir han, herregud. 
Så han förtjänar lite cred här på bloggen tycker jag.
Jag kan verkligen säga att Pontus är min bästa vän. Sedan om jag är hans allra bästa vän är väl en annan sak, men han är min. Han har funnits där så otroligt många gånger och stöttat mig i allting, oavsett hur han själv har mått. Han har hjälp mig att förstå världen lite, och allt vad den innebär. Vänskap, kärlek, livets mening, skola, allt har vi diskuterat. 
Jag litar på honom till 100% minst, och jag skulle våga lägga mitt liv i hans händer. 
Jag litar inte på många människor, den enda förutom Pontus är Robin, och sedan självklart min familj. Så att få lära känna honom på det sätt jag gjort, och veta att han litar på mig, det betyder så sjukt mycket för mig.
Han är en så otroligt fin människa.
Jag hoppas att jag får fortstätta vara en del av hans liv i år och åter år, att han får må bra och finner lyckan en dag.


en bra pojk, som förvisso inte ser ut sådär i håret längre, för han odlar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0