Choklad och filt is the grej!

Kom precis hem från världens längsta promenad (typ 2 km) och är helt slut! Mamma går alltid så sjukt fort så först fick jag nästan springa för att hinna med, men efter ett tag vänjer man sig. Så till slut gick jag nästan fortare än mamma haha! 
Nu ska jag ordna en kopp choklad, krypa in i min filt och sedan ska jag spela sims och kolla på tv.
Vilket otroligt händelserikt liv jag har!!
MEN på fredag ska jag faktiskt göra en grej. Jag ska se HollowsSkylten
Klicka här för att komma till eventet, ifall ni har lust att hänga på.
Robin och jag firar 13 månader då också hihihiih :D


Förresten, är jag jättenördig (alltså, för nördig) om jag tittar på Keno bara för att höra gotländskan? Liksom, om jag tänker byta kanal men ser att Keno börjar så ångrar jag mig alltid och kollar på det. Eller, lyssnar mest. 
Ni får säga ja.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0